Ne mai poți acorda câteva clipe?

Ne interesează motivul pentru care ne părăsești. Feedback-ul dvs. ne va ajuta foarte mult.

Interested in position

Part - Time Job - Customer Care Representative with English.

What is going to be part of your workload?· You are going to grant our English speaking customers‘ wishes and support and answer their needs via phone, email or chat as well as providing them with information regarding their orders· Also, you are going to register orders made by phone, continuously watch their condition and do everything possible for their smooth delivery and customer’s smileWhat do we want you to acquire?· Proficient knowledge (...

Calea către Notino

Calea către Notino

Prescreening

Mai întâi, vei fi contactat de recrutorul nostru, care va discuta cu tine mai în detaliu despre post. Prescreening-ul îți oferă și oportunitatea de a pune orice întrebări pe care le-ai putea avea.

Testare

Unele posturi sunt mai specifice decât altele. De aceea, este posibil să îți solicităm să susții un test de limbă, de competență sau de personalitate.

Prima etapă a interviului

Îl vei cunoaște pe managerul echipei din care s-ar putea să faci parte în curând. Îți vei cunoaște colegii și vei afla care sunt atribuțiile noului tău rol.

Studiu de caz

Pentru anumite posturi, s-ar putea să vi se solicite să îndepliniți o sarcină. Nu va fi nimic complicat și nu vă faceți griji, veți avea suficient timp pentru a o rezolva.

A doua etapă a interviului

Este posibil ca acest lucru să se întâmple sau nu. Din nou, depinde de postul pentru care candidezi. Dacă este cazul, vei face cunoștință cu echipa, precum și cu managerul și, din nou, vei putea pune întrebări despre orice te interesează.

Oferta

A decurs totul bine? Felicitări! Ai fost candidatul perfect. Vei primi pe e-mail oferta de angajare.

Acceptarea ofertei

Am bătut palma, ura! Ne apucăm să pregătim totul pentru onboarding-ul tău, iar până atunci poți aștepta cu nerăbdare #NewMe-ul tău în Notino.